سارقان بی‌رحم پس از ورود به منزل پیرزن تنها در فرمانیه اموال وی را به سرقت بردند. سارقانی که مدتی قبل پس از ورود به خانه پیرزن تنها در فرمانیه از وی سرقت کرده و دستگیر شده بودند روز پنجشنبه به همراه شاکی پرونده در شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران حاضر شدند.

سرقت بی‌رحمانه از پیرزن تنها در فرمانیه

سلامت نیوز:سارقان بی‌رحم پس از ورود به منزل پیرزن تنها در فرمانیه اموال وی را به سرقت بردند. سارقانی که مدتی قبل پس از ورود به خانه پیرزن تنها در فرمانیه از وی سرقت کرده و دستگیر شده بودند روز پنجشنبه به همراه شاکی پرونده در شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران حاضر شدند.

پیرزن هشتاد و دو ساله در اظهاراتش درباره جزئیات روز سرقت به علی وسیله ایرد موسی بازپرس پرونده گفت: در آپارتمانی در فرمانیه سکونت دارم، چهار سال قبل شوهرم فوت کرد و از آن به بعد تنها زندگی می‌کنم، حدود ساعت ۸ صبح روز سرقت در خانه نشسته و مشغول خواندن قرآن بودم که ناگهان این سه مرد جوان با شکستن در خانه، وارد منزلم شدند، آنها در ابتدا ورود به منزلم سیم تلفن را کشیدند و با تهدید چاقو از من خواستند که صدایم درنیاید،

بعد نیز النگوهایم را از دستم قیچی کردند و تمامی خانه را گشتند.

وی ادامه داد: این سارقان بی‌رحم مدام من را تهدید می‌کردند و می‌گفتند اگر صدایم دربیاید من را می‌کشند، آنها ۲۷۰۰ دلار، مقداری پول نقد، ساعت طلا، انگشتر برلیان گرانقیمت و وسایل دیگری را از منزلم سرقت کردند و زمانی که کارشان تمام شد تهدید کردند که پلیس را در جریان این سرقت قرار ندهم، آنها حتی صندوق صدقات داخل خانه را دزدیدند، یکی از این سارقان، ماهی‌فروشی است که حدود یکسال از او ماهی می‌خریدم.

پس از اظهارات پیرزن، ماهی‌فروش سارق در اعترافاتش به بازپرس گفت: در فرمانیه ماهی‌فروشی داشتم و این پیرزن هر از چندگاهی از من ماهی می‌خرید، من که فهمیده بودم او تنها زندگی می‌کند، خانه‌اش را پیدا کردم، پس از آن نیز وسوسه شدم و نقشه سرقت از خانه پیرزن را طراحی کردم، بعد با دوستانم به خانه پیرزن رفتیم و از دیوار حیاط وارد آپارتمان شدیم، پس از آن با استفاده از دیلم در منزل پیرزن را شکستیم و وارد خانه شدیم، آنجا او را تهدید به مرگ کردیم و وسایل گرانقیمت و مقداری از پول را به سرقت بردیم، پس از سرقت نیز طلاجات و دلارهای سرقتی را فروختیم.

دو همدست دیگر ماهی‌فروش سارق نیز اظهارات او را تایید کردند و سرانجام به دستور بازپرس پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha