نبود متخصص و جراح مغز و اعصاب مردم منطقه چابهار را با مشکلاتی مواجه کرده‌است که جدید‌ترین آن مرگ «جاسم چاکری» است که به سبب نبود جراح به زاهدان منتقل شد ولی جان باخت.

مرگ مصدومان حوادث‌جاده‌ای در نبود جراح مغز و اعصاب در چابهار

سلامت نیوز: نبود متخصص و جراح مغز و اعصاب مردم منطقه چابهار را با مشکلاتی مواجه کرده‌است که جدید‌ترین آن مرگ «جاسم چاکری» است که به سبب نبود جراح به زاهدان منتقل شد ولی جان باخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، پس از تسویه‌حساب متخصص و جراح بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار در هفته پایانی مردادامسال، تا هفتم شهریور این بیمارستان فاقد متخصص و جراح مغز و اعصاب بود. سپس به مدت یک هفته یک جراح مغز و اعصاب به صورت پروازی بیماران این بیمارستان را ویزیت کرد.

براساس این گزارش از نیمه شهریور امسال تا کنون بیمارستان امام علی(ع) متخصص و جراح مغز و اعصاب نداشته است و همین سبب بروز مشکلاتی از جمله مرگ یکی از مصدومان تصادفات جاده‌ای شده‌است.

چندی قبل «جاسم چاکری» و «عبداله هوت» که سوار بر موتوری در حال حرکت بودند در تصادفی رانندگی هردو دچار ضربه مغزی شدند.

پس از چندین روز پیگیری برای درمان خانواده جاسم او را به زاهدان منتقل کردند ولی این وضعیت به وخامت حال او منجر و در نهایت این فرد جان باخت.

«عبداله هوت» دیگر مصدوم این حادثه رانندگی نیز از زمان حادثه در خانه نگهداری می‌شود و صرفاً چشم‌هایش باز است و از راه بینی به او غذا داده می‌شود.

این وضع سبب شد تا جمعه گذشته ، مولوی «عبدالرحمن ملازهی» در نماز جمعه این شهر نسبت به نبود متخصص و جراح مغز و اعصاب در بیمارستان امام علی (ع) چابهار اعتراض کرده و خواستار رسیدگی مسئولان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha