سخنگوی اورژانس تهران تمهیدات در نظر گرفته شده برای تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.

چند توصیه اورژانسی برای تاسوعا و عاشورا

سلامت نیوز:سخنگوی اورژانس تهران تمهیدات در نظر گرفته شده برای تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حسن عباسی ‌درباره تمهیدات اورژانس تهران برای ارائه خدمات لازم به عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: برای این دو روز ۶۳ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس‌آمبولانس در پایتخت و بیشتر در مناطق پرازدحام و مساجد مستقر می‌شوند و به عزاداران حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این استقرارها در دو مرحله انجام می‌شود، افزود: به طوریکه در هر دو روز تاسوعا و عاشورا در صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و در بعد از ظهر از ساعت ۲۰ تا ۲۳ نیمه شب نیروهای اورژانس مستقر می‌شوند.

عباسی تاکید کرد که عوامل اورژانس از آغاز عزاداری‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در محل‌های تعیین شده حاضر بوده و استقرار آنان تا پایان زمان عزاداری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در عین حال بالغ بر ۱۳۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی اعم از پزشک و پرستار آماده خدمات رسانی به عزاداران هستند.

سخنگوی اورژانس تهران همچنین از مردم خواست که مانع تردد آمبولانس‌ها نشوند و در صورت وجود ترافیک راه را برای آمبولانس‌های اورژانس باز کنند.

عباسی در عین حال توصیه کرد که مردم در مصرف غذاهای نذری دقت کنند تا موارد و اصول بهداشتی در آنها رعایت شده باشد و نذری‌ها مانده نباشد و در صورت بروز مشکل نیز با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha