سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در منطقه شورآباد خبر داد.

آتش سوزی گسترده در منطقه شورآباد/ انبار 4 هزار متری در آتش سوخت

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در منطقه شورآباد خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سید جلال ملکی گفت: ساعت 22:8 دقیقه شب گذشته آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: این انبار کالا در منطقه شورآباد واقع شده و به دلیل گستردگی آتش سوزی، نیروهای 8 ایستگاه تهران به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به قرار گرفتن انبار کالا در منطقه ای خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند زیرا شدت آتش سوزی بسیار زیاد بود.

ملکی در خصوص وسعت انبار اتش گرفته خاطر نشان کرد: وسعت این انبار مسقف 4 هزار متر مربع بود و از داخل به چندین انبار کوچک تر تقسیم شده بود.

وی ادامه داد: کالای های موجود در این انبار بیشتر بخاری و کولر بودند که تمام آنها در آتش سوخته و حتی سقف این انبار نیز در این حادثه کاملا تخریب شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آغاز عملیات اطفای حریق در انبار آتش گرفته توسط نیروهای آتش نشانی شورآباد خبر داد و تصریح کرد: زمانی که نیروهای آتش نشانی تهران در محل حاضر شدند آتش نشانهای شورآباد به علت نزدیکی به محل عملیات خود را آغاز کرده بودند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه کشته و یا مصدومی در پی نداشت اذعان کرد: در این حادثه شاهد تلفات جانی و یا مصدومیت فردی نبودیم اما خسارتهای مالی وارد شده بسیار زیاد است.

وی تاکید کرد: ساعت 6:20 دقیقه صبح امروز آتش نشان های تهران محل را به آتش نشان های شورآباد تحویل داده تا آنها علت یابی را آغاز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha