۲ دزدشیشه‌ای که از دیوار بالا می‌رفتند و دست به سرقت دوربین‌های مداربسته اماکن می‌زدند روی دیوار مدرسه‌ای دستگیر شدند.

دستگیری دزدان شیشه‌ای روی دیوار مدرسه

سلامت نیوز: ۲ دزدشیشه‌ای که از دیوار بالا می‌رفتند و دست به سرقت دوربین‌های مداربسته اماکن می‌زدند روی دیوار مدرسه‌ای دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، چند روز پیش مأموران كلانتری شهرك ولیعصر هنگام گشتزنی 2مردی را دیدند كه روی دیوار مدرسه ایستاده و در حال كلنجار رفتن با دوربین مداربسته بودند. مأموران كه پی بردند آنها قصد سرقت دوربین را دارند برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. 2سارق به محض دیدن پلیس قصد فرار داشتند اما راهی برای گریز ندیدن و گیر افتادند.

آنها برای تحقیق به شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد كه پرونده‌های مشابهی در این خصوص وجود دارد كه نشان می‌داد دوربین‌های مداربسته اماكن‌های مختلف، شبانه سرقت شده است. 2سارق كه اعتیاد به شیشه دارند وقتی پیش روی قاضی علی وسیله ایرد موسی قرار گرفتند چاره‌ای جز اقرار به سرقت‌های سریالی ندیدند. یكی از آنها گفت: من و دوستم سابقه دار هستیم و اعتیاد شدید به شیشه داریم. برای تأمین مخارج زندگی و مواد‌مخدر مجبور شدیم به دزدی روی آوریم.

وی ادامه داد كه در نقشه از قبل طراحی شده شبانه به خیابان‌ها می‌رفتیم و با بالا رفتن از دیوار، دوربین‌های مداربسته را سرقت می‌كردیم. پس از آن دوربین‌ها را به مواد فروش‌ها می‌دادیم و به جای آن شیشه می‌گرفتیم.

این دو سارق معتاد به 20فقره سرقت دوربین مداربسته اقرار كردند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha