جسد کارگر افغانستانی در چاه ریزش کرده میدان قیام پیدا شدسخنگوی سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از یافتن جسد کارگر مقنی در چاه ریزش کرده میدان قیام خبر داد.

جسد کارگر افغانستانی در چاه ریزش کرده میدان قیام پیدا شد

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از یافتن جسد کارگر مقنی در چاه ریزش کرده میدان قیام خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت عملیات جست‌وجو و نجات کارگر تبعه افغانستانی که روز گذشته و در ساعت 11  و 37 دقیقه در حادثه ریزش خیابان در میدان قیام در چاه محبوس شده بود، گفت: پس از اطلاع آتش‌نشانان از وقوع حادثه‌ای در میدان قیام، بلافاصله ماموران 2 ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه که ضلع شرقی میدان قیام بود، اعزام شدند.


وی با بیان اینکه با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد یک کارگر حدودا 21 ساله در اثر ریزش چاه محبوس شده بود که آتش‌نشان «مهدی حاجی‌پور» برای کمک به وی به درون چاه رفت اما چاه مجددا دچار ریزش شد و هر 2 محبوس شدند افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پیکر بی جان همکار خود را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان سینا اعزام می‌کنند اما به دلیل شدت جراحات وارده این آتش نشان به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.


ملکی گفت: مهدی حاجی‌پور 34 ساله از آتش‌نشان شهر تهران در این عملیات برای نجات جان کارگر محبوس شده در چاه جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.
سخنگوی سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: تلاش برای یافتن پیکر کارگر افغانستانی ادامه داشت تا اینکه بعد از ساعت‌ها عملیات جست‌وجو سرانجام در 00:30 بامداد امروز پیکر این کارگر مقنی یافت شده و عملیات جست‌وجو در ساعت یک بامداد امروز (سه‌شنبه) پایان یافت.


با شهادت این آتش نشان صبح امروز (سه‌شنبه) مراسم تشییع و تدفین پیکر وی در ساعت 11 از مقابل ایستگاه 22 آتش‌نشانی واقع در خانی آباد نو، جنب شهرداری منطقه 19 برگزار و پیکر این آتش نشان به منزلش در منطقه خانی‌آبادنو رفته و از آنجا روانه آرامگاه شهدای آتش‌نشان در  محل بهشت زهرا(س) خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha