وزیر بهداشت در پیامی درگذشت همسر و مادربزرگ دکتر صلحی را به وی تسلیت گفت و بر پیگیری دلیل این حادثه تاکید کرد.

وزیر بهداشت در پیامی به دکتر صلحی :تا حصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع هستیم

سلامت نیوز:وزیر بهداشت در پیامی درگذشت همسر و مادربزرگ دکتر صلحی را به وی تسلیت گفت و بر پیگیری دلیل این حادثه تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سیدحسن هاشمی در پیامی ضمن تسلیت به دکتر صلحی برای بازماندگان صبر و اجر و برای پدر، مادر و برادرشفای عاجل مسالت کرد. وزیر بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز را به عنوان نماینده خود برای پیگیری علت وقوع این حادثه تا رسیدن به نتیجه نهایی معرفی کرد. 

ظهر شنبه هفته جاری مردی ناشناس با مراجعه به درمانگاه محل فعالیت پزشک جوان، تعداد اعضای خانواده وی را جویا می شود تا به تعداد اعضای خانواده، غذای نذری توزیع کند.بر اثر مصرف غذاهای نذری، مادرزن، نامزد، پدر، مادر و برادر پزشک دچار تنگی نفس و بلافاصله به بیمارستان سینای تبریز منتقل می شوند اما مادر زن پزشک در روز اول و همسرش نیز بعد از دو روز جان خود را از دست می دهد.

براساس این گزارش، پدر و مادر این پزشک تبریزی در زمان حاضر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سینا بستری هستند و برادرش یک روز بعد از مسمومیت از بیمارستان ترخیص شده است.خبر مرگ اعضای خانواده این پزشک خیر تبریزی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هنوز شکایتی در خصوص مرگ مشکوک اعضای خانواده این پزشک تبریزی به فرماندهی انتظامی استان ارجاع نشده است.

سرهنگ علی اسمعیل پور گفت: با شکایت اولیای دم، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار خواهد گرفت.روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد نمونه های سم شناسی و آسیب شناسی از جسد مادر زن این پزشک تبریزی برداشته شده است ولی تا به این لحظه جسد همسر وی به تالار تشریح پزشکی قانونی آورده نشده است.

گزارش حاکی است: دلیل ارجاع جسد به تالار تشریح پزشکی قانونی، احتمال مرگ وی با غذای نذری مسموم بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha