موسسه خیریه حمایت از كودكان مبتلا به سرطان (محك) از سال 1370 تا پایان سال گذشته، 14 هزار و 100 كودك مبتلا به سرطان را تحت پوشش قرار داده است.

 سلامتی یكی از عوامل تاثیرگذار بر توسعه و ترقی جوامع بشری و  معیاری برای ارزیابی عملكرد هر جامعه است.

عوامل بسیاری سطح سلامت یك جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهند كه یكی از این عوامل عدم دسترسی به امكانات پزشكی، درمانی و یا عدم توانایی پرداخت هزینه‌های درمان در برخی از اقشار جامعه است.

حفظ و بهبود سطح سلامت جامعه فقط با تعامل و مشاركت افراد جامعه میسر خواهد بود و نباید فراموش كرد كه این مشاركت تضمین كننده آینده جامعه است.

موسسه خیریه حمایت از كودكان مبتلا به سرطان (محك) با اتكا به كمك‌های مردمی اكنون حدود 20 سال است كه با هدف حمایت از ارزشمندترین عناصر و سرمایه‌های جامعه، یعنی «كودك و خانواده» فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

محك از سال 1370 تا پایان سال گذشته 14 هزار و 100 كودك مبتلا به سرطان را تحت پوشش قرار داده است كه بسیاری از آنها، لباس سلامتی به تن كردند.

بیمارستان فوق تخصصی محك با بخش‌های آنكولوژی، هماتولوژی، ICU، شیمی درمانی، رادیوتراپی، اورژانس، كلینیك‌های دندانپزشكی، روانشناسی و بخش‌های پاراكلینیكی، همچون خدمات تشخیصی از جمله سی تی اسكن، رادیولوژی، ام آر آی و همچنین آزمایشگاه‌های بیوشیمی، میكروبیولوژی و... مجموعه كامل فوق تخصصی است كه با مشاركت مردمی اداره می‌شود و به ارائه بالاترین سطح كیفی درمان با حضور مجرب ترین كادر پزشكی به كودكان مبتلا به سرطان می‌پردازد و می‌توان گفت «دیگر هیچ كودك مبتلا به سرطان از فقر و عدم دسترسی به امكانات پزشكی فوت نخواهد كرد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha