رییس دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فوت خانواده پزشک اصلاح‌طلب تبریزی، گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است.

آخرین وضعیت پرونده فوت خانواده پزشک اصلاح‌طلب تبریزی

سلامت نیوز:رییس دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فوت خانواده پزشک اصلاح‌طلب تبریزی، گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است.
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مظفری با اشاره به خبر مسمومیت خانواده پزشک تبریزی اظهار کرد: این پزشک مدعی شده که فردی چند غذای نذری در اختیار آنها قرار داده و اعضای خانوادهاش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده و راهی بیمارستان شده‌اند.
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه هنوز صحت و سقم این ادعا به اثبات نرسیده، گفت: با توجه به اینکه پرونده در مرحله تحقیقات است، هرگونه اظهارنظر در این رابطه عاری از واقعیت است.
به گزارش ایلنا روز گذشته یکی از فعالان سیاسی تبریز  به خبرنگار ایلنا می‌گوید ظاهرا فردی به درمانگاه دکتر صلحی مراجعه کرده و پس از پرسیدن تعداد اعضای خانواده دکتر برای ایشان غذای نذری برده و احتمالا فوت افراد به علت خوردن غذای مسموم بوده است.
رئیس منطقه آذربایجان شرقی حزب اتحاد ملت در پی این اتفاق با انتشار بیانیه‌ای مرگ پزشک تبریزی را تسلیت گفته است. همچنین وزیر بهداشت با ارسال پیام تسلیتی دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز را برای پیگیری علت وقوع این حادثه را تا حصول نتیجه نهایی معرفی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha