وزیر بهداشت در خصوص نتیجه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری سال 88 گفت: پرونده آزمون دستیاری در قوه قضاییه در حال جمع بندی است.

دکتر مرضیه وحیددستجردی امروز دوشنبه در حاشیه برنامه روز جهانی بهداشت در محل سالن همایش های رازی در پاسخ به نتیجه پیگیری آزمون دستیاری گفت: پرونده این آزمون در قوه قضائیه در حال جمع بندی است و وزارت بهداشت نیز تا پایان فروردین ماه اسامی قبول شدگان آزمون مجدد را اعلام می کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز پیش از این به مهر گفته بود: با توجه پایان پیگیری پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 88 در وزارت بهداشت، این پرونده از وزارتخانه خارج و از این پس تنها در مراجع قضایی پیگیری می شود.

محمدرضا رضایی کوچی افزوده بود: همانطور که پیش از این گفته شده بود، پیگیری تخلفات در وزارت بهداشت و شناسایی شبکه به پایان رسیده است و دیگر مراجع قضایی به این پرونده رسیدگی می کنند.
وی خاطرنشان کرده بود: در حال حاضر دغدغه اصلی برای دستیاری سال 89 و برگزاری صحیح آن است که مشکلی برای سال آینده در پیش نداشته باشیم. البته در این زمینه نیز مقرر شد با جلسات ماهیانه وزیر بهداشت با اعضای کمیسیون بهداشت موضوع دستیاری به طور مرتب پیگیری شود.

دکتر نسل سراجی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت نیز در گفتگو با مهر از اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری دوره سی و هفتم تا پایان فروردین ماه 89 خبر داده بود.

به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha