رئیس انجمن روماتولوژی ایران از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان به بیماران مبتلا به روماتیسم خبر داد و گفت: این کلاس‌ها همزمان با دومین کنگره بین المللی انجمن روماتولوژی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان به بیماران مبتلا به روماتیسم

سلامت نیوز:رئیس انجمن روماتولوژی ایران از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان به بیماران مبتلا به روماتیسم خبر داد و گفت: این کلاس‌ها همزمان با دومین کنگره بین المللی انجمن روماتولوژی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس انجمن روماتولوژی ایران با اعلام این خبر گفت: هر ساله همزمان با کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی ایران کلاس‌هایی جهت آموزش به بیماران برگزار می‌شود که امسال نیز طبق سال‌های قبل همزمان با برگزاری دهمین کنگره سالانه و دومین کنگره بین المللی انجمن روماتولوژی ایران جلسه آموزش به بیماران مبتلا به روماتیسم AS در روز پنجشنبه 29 مهر در تالار امام بیمارستان امام خمینی به صورت رایگان با حضور متخصصان روماتولوژی، تغدیه و متخصصان طب ورزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: در بیماری روماتیسم نقش ژنتیک نسبت به بیماری‌های دیگر بارزتر است و یکی از مشخصه‌های این بیماری درگیری جوانان به آن است به گونه‌ای مبتلایان در سنین پایین و در جوانی یعنی بین سنین 20 تا 40 سال به آن مبتلا می‌شوند.

به گفته جمشیدی، شیوع روماتیسم در بین آقایان شایع‌ـر است.

همزمان با برگزاری دهمین کنگره سالیانه و دومین کنگره بین المللی انجمن روماتولوژی ایران برای اولین بار جلسه آموزش به بیماران مبتلا به روماتیسم در روز پنجشنبه 29 مهر ساعت 16:20 تا 18:20 در تالار امام ، بیمارستان امام خمینی به صورت رایگان برای عموم برگزار می شود.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha