ماجراهای راننده پیکان وانت جنجالی همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اتفاق، قاضی پرونده دستور بررسی سلامت روانی وی در پزشکی قانونی را صادر کرد.

سلامت نیوز: ماجراهای راننده پیکان وانت جنجالی همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اتفاق، قاضی پرونده دستور بررسی سلامت روانی وی در پزشکی قانونی را صادر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، جنجال این پیكان وانت از بعداز‌ظهر روز چهاردهم مهرماه آغاز شد. این جوان مدعی است كه آن روز درحالی‌كه سوار بر پیكان وانت پدرش در خیابان شریعتی رانندگی می‌كرد، به‌دلیل بی‌احتیاطی با یك خودروی پژو 206تصادف كرد. او با راننده پژو قرار گذاشت كه كمی جلوتر توقف كند تا درباره جبران خسارت با یكدیگر مذاكره كنند اما ناگهان تصمیم به فرار گرفت. او با عجله وارد كوچه‌ای به نام داد شد كه یكطرفه است. كوچه باریك بود و چند خودرو هم در مسیر آن حركت می‌كردند.

در این شرایط پسر جوان دیوانه وار وانت پیكان را به‌خودروهای داخل كوچه كوبید تا راهش را باز كند اما دقایقی بعد درحالی‌كه به 11خودرو خسارت وارد كرده بود دستگیر و تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته به سرعت در شبكه‌های اجتماعی منتشر شد. در بررسی‌های اولیه معلوم شد كه پسر جوان گواهینامه دارد و خودرویش بیمه است اما او مدعی شد كه چون پس از تصادف با پژو206ترسیده و هول شده بود دست به این فرار عجیب زده است.

در چنین شرایطی وی بلاقید آزاد بود اما شنبه‌شب به دستور قاضی پرونده بازداشت شد و در نخستین اقدام وی صبح دیروز به پزشكی قانونی فرستاده شد تا درباره سلامت روانی‌اش تحقیق شود. بررسی‌ها درباره این جوان نشان می‌دهد كه او فاقد سابقه كیفری است و جوانی درسخوان بوده كه در رشته مدیریت در مقطع كارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است اما هنوز به درستی معلوم نیست كه وی چرا دست به چنین اقدامی زده است. پرونده او در دادسرا در دست رسیدگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha