رییس اورژانس استان فارس گفت: ‪ ۳۰‬نفر از مسافران نوروز شیراز در تعطیلات نوروز امسال تاكنون در اثر استفاده از پیك نیك و برخی وسایل گرمایشی دیگر در محیطهای سربسته دچار گازگرفتگی شدند.

۳۰‬نفر از مسافران نوروز در شیراز دچار گازگرفتگی شدند

 

به گزارش سلامت نیوز دكتر محمدجواد مرادیان جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ازاین تعداد متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند و بقیه با ارایه خدمات امدادی به موقع به آنان در سلامت هستند.

وی با بیان اینكه آمار گازگرفتگی مسافران نوروز نسبت به‌سال‌گذشته افزایش داشته‌است، هشدار داد كه مسافران در هر صورت از وسایل گرمایشی مانند پیك - نیك و علاء‌الدین استفاده نكنند.

مرادیان اضافه‌كرد: به‌دلیل سردی هوا در شب برخی مسافران نسبت به استفاده از وسایل گرمایشی مانند پیك نیك در محیطهای سربسته روی می‌آورند كه برای آنان مشكل ساز می‌شود.

وی گفت: یك موردنیز گزارش گازگرفتگی در اثر استفاده از پیك نیك در چادر در بین مسافران نوروز گزارش شده است.

رییس‌اورژانس فارس گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال‌تاكنون اورژانس ‪۱۹‬ ماموریت دررابطه با گازگرفتگی مسافران نوروز داشته است.

وی گفت: مسافرانی كه درحال استفاده از پیك نیك یااینگونه وسایل گرمایشی هستند در صورت تاری دید، تهوع و سردرد شدید فورا محل را ترك كنند و در صورت نیاز با اورژانس تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha