نماینده مردم سقز و بانه در مجلس از راه اندازی دستگاه ام. آر. آی در شهرستان سقز خبر داد.

راه اندازی دستگاه ام. آر. آی در شهرستان سقز

سلامت نیوز:محسن بیگلری با تشکر از تلاش‌های وزیر بهداشت برای راه اندازی دستگاه ام. آر. آی در شهرستان سقز، افزود: با توجه به شرایط تحریم و رکود در کشور باید از مسئولانی که برای راه اندازی ام آر آی سقز تلاش کرده اند تشکر کرد زیرا این اقدام باعث سهولت در استفاده از این دستگاه شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در گذشته وزیر بهداشت به کردستان سفر کردند که مشکل نبود دستگاه ام. آر. آی در شهرستان سقز را به وزیر اطلاع دادیم که خوشبختانه چندی پیش این دستگاه راه اندازی شد.

وی یادآور شد: در گذشته مردم برای استفاده از دستگاه ام. آر. آی ناچار به سفر به شهرهای تبریز، ارومیه و کرمانشاه بودند اما حال با راه اندازی این دستگاه مردم می توانند از این خدمت بهره مند شوند این درحالی است که پیگیری‌های زیادی برای راه اندازی این دستگاه انجام دادم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه وزیر بهداشت وعده داده بار دیگر از بیمارستان سقز و بانه بازدید کند، افزود: آقایان علیزاده معاون وزیر راه و حسینی رییس امور سلامت سازمان برنامه بودجه نیز قرار است بازدیدی از سقز و بانه داشته باشند و بر اساس وعده های داده شده قرار است بیمارستانه بانه تا بهمن ماه 95 و بیمارستان سقز در بهمن ماه 96 راه اندازی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha