شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 19569

وزیر بهداشت از طراحی ساختار تفصیلی این وزارتخانه خبر داد و گفت: طراحی ساختار تفصیلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری در حال انجام است.

دکتر مرضیه وحیددستجردی در حاشیه اجلاس شصت و سوم روسای دانشگاههای علوم پزشکی در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد تغییرات ساختار وزارت بهداشت و تاثیر آن بر معاونت های دانشجویی و فرهنگی در دانشگاهها در پاسخ به مهر اظهار داشت: ساختار جدید به تثبیت بیشتر معاونت های دانشجویی و فرهنگی در دانشگاهها کمک کرد.

وی افزود: پس از اینکه ساختارها در دانشگاهها نهایی شود نشان می دهد که معاونت های دانشجویی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی قدرت و قوت بیشتری پیدا کرده اند.

وزیر بهداشت یادآور شد: در حال حاضر معاونت دانشجویی رئیس مرکز است و این در حالی است که پیش از این معاون بود و نمی توانست تشکیلات داشته باشد و این تشکیلات در دانشگاه ها تسری یابد. قدرت معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت و شأن آن بیشتر شده است و بخش دانشجویی و فرهنگی می تواند یک تشیکلات کامل در دانشگاهها داشته باشد.

وحیددستجردی در مورد نتایج آزمون دستیاری سال 88 گفت: نمرات آزمون دستیاری آماده شده است و نتایج اولیه تا پایان فروردین ماه اعلام می شود. داوطلبان پس از آن باید انتخاب رشته داشته باشند.

وی در مورد پیگیری تخلفات آزمون دستیاری سال 88 که در آن سئوالات مورد خرید و فروش قرار گرفته بود، گفت: تخلفات تا حدی که من اطلاع دارم در قوه قضائیه جمع بندی شده است و این موضوع از سوی دادستان تهران اعلام می شود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: متخلفان هم همانطور که پیش از این اعلام شده است، 30 نفر دستگیر شدند و چند نفر در زندانی و چند نفر نیز آزاد شدند . تعدادی هم مورد بازجویی قرار گرفته اند.

وی در مورد ارتباط سازمانی دستگیرشدگان با وزارت بهداشت گفت: برخی از آنها، تعداد نادری در وزارت بهداشت بوده اند و با بیرون کاملاً مرتبط بودند. همه شبکه و آنهایی شناسایی شده اند، وضعیت مشخص است.

وحیددستجردی اظهار داشت: ما از قوه قضائیه خواسته ایم که قضیه را کاملاً ریشه یابی کنند . ممکن است که جمع بندی که به عمل می آورند راجع به وضعیت فعلی باشد ولی حتماً این کار را به صورت پیگیر باید انجام گیرد تا ریشه این موضوع کاملاً خشک و قطع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha