شهردار منطقه 5تهران گفت: میزان خسارتهای وارد شده در پی حادثه شهران برای شهروندان و شهر مشخص شده و پس از اعلام مقصر اصلی حادثه به منظور پرداخت خسارتها اقدام خواهد شد.

خسارت‌های حادثه شهران مشخص شده، اما مقصر معلوم نیست!

سلامت نیوز: شهردار منطقه 5تهران گفت: میزان خسارتهای وارد شده در پی حادثه شهران برای شهروندان و شهر مشخص شده و پس از اعلام مقصر اصلی حادثه به منظور پرداخت خسارتها اقدام خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز، میزان نوشت: سید محسن اسدی شهردار منطقه 5 با حضور درجلسه امروز شورای شهر گفت: مخازن نفت موجود در منطقه شهران واقع در منطقه 5 بسیار خطرناک بوده و اکنون پس از مطالعات دقیق در پی آن هستیم که خودروهای حامل سوختی که از این منطقه تردد می کنند از نقاطی عبور کنند که کمترین حادثه را در پی داشته باشد.

او افزود: درحال حاضر مطالعات ترافیکی به منظور بررسی محیط در دستور بررسی بوده و قرار است برای تردد خودروهایی که 250 سفر روزانه در منطقه شهران را برای حمل سوخت طی می کنند برنامه ریزی شود.

شهردار منطقه 5 با اشاره به حادثه شهران و حریق ایجاد شده در این منطقه گفت: پس از این حادثه به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ساختمانی که دچار آتش سوزی شده بود شهرداری به منظور مشخص کردن خسارتها وارد عمل شد.

اسدی ادامه داد: به محض اینکه از سوی مرجع قضایی مقصر حادثه مشخص شود اقدامات بعدی برای حل مشکلات شهروندان در این منطقه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

او در ادامه در خصوص مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در پی فعالیت مجتمع تجاری کوروش در منطقه 5 گفت: اقداماتی برای کاهش طبقات مجتمع تجاری کوروش در دست بررسی است و درتلاش هستیم برای حل مشکل ترافیکی در این منطقه برنامه ریزی کنیم.

شهردار منطقه 5 تهران از احداث یک پارکینگ در اطراف مجتمع تجاری کوروش خبر داد و گفت: زمین بزرگی به منظور احداث پارکینگ در اطراف مجتمع تجاری کوروش در نظر گرفته شده و به دنبال احداث این پارکینگ هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha