چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

دادستان اردبیل با بیان اینکه رسیدگی به پرونده قتل یک زن ومردجوان که شامگاه شنبه در ورودی شهرستان نمین کشته شدند در حال بررسی است گفت:هنوز مشخص نیست این ماجرا خودکشی است یا دیگرکشی.

قربانی جنایت شبانه مدلینگ بود!

سلامت نیوز: دادستان اردبیل با بیان اینکه رسیدگی به پرونده قتل یک زن ومردجوان که شامگاه شنبه در ورودی شهرستان نمین کشته شدند در حال بررسی است گفت:هنوز مشخص نیست این ماجرا خودکشی است یا دیگرکشی.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، «ناصر عتباتی» اظهارداشت: «جزئیات این قتل در حال بررسی است. به همین خاطر رسانه‌ها باید تا اعلام نتایج نهایی منتظر باشند و از هرگونه شایعه‌پراکنی خودداری کنند.»

 در این جنایت هولناک که ساعت 22 و 45 دقیقه شنبه 24 مهر، در حوالی میدان جانبازان رخ داد زن جوانی با شلیک دوگلوله ازپا درآمد ومرد جوان پس از این جنایت با شلیک گلوله‌ای به زندگی خود در خودرو پژو405 پایان داد.

  ازسوی دیگر برخی شواهد نشان می‌دهد زن جوانی که دراین ماجرا کشته شد یکی از مدلینگ‌های اردبیل بوده که چندی قبل صفحه وی در اینستاگرام با دستور قضایی مسدود شده بود. وی متولد سال 1375، دارای یک فرزند و مطلقه بوده است.پسرجوانی هم که عامل قتل دخترجوان وشلیک به خودش بود متولد 1371 و مجرد بوده است.این درحالی است که گفته شده پسرو زن جوان ازمدتی قبل باهم آشنا شده وتصمیم به ازدواج داشتند که به خاطراختلاف‌های شدید میان آنها، این فاجعه هولناک رقم خورد.

شب حادثه، سرنشینان این خودرو پس از توقف در کنار خیابان با یکدیگرمشاجره لفظی پیدا کردند وناگهان مرد جوان با شلیک گلوله ابتدا زن همراهش را به قتل رسانده و سپس با شلیک گلوله‌ای به سرش خودکشی کرد. درحال حاضر تحقیقات برای کشف زوایای پنهان این جنایت مرموز ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha