چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

سقوط مرد میانسال به انتهای چاهک آسانسور، مرگ وی را به همراه داشت.

سقوط مرگبار مرد میانسال به چاهک آسانسور

سلامت نیوز: سقوط مرد میانسال به انتهای چاهک آسانسور، مرگ وی را به همراه داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 33 را ساعت 7:33 صبح امروز به خیابان استاد معین، خیابان دستغیب غربی اعزام کرد.

نوروز علی محمدی روچی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این باره گفت: یک مرد میانسال به علت نامشخصی از طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی چهار طبقه نوساز به انتهای چاهک آسانسور سقوط کرده بود.
 
وی با اعلام اینکه آسانسور این ساختمان نصب نشده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت خود را به انتهای چاهک آسانسور رساندند و مرد 59 ساله که از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شده و کاملاً بی هوش بود را با استفاده از تجهیزات نجات به سطح زمین انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: پس از تحویل مرد میانسال به امدادگران اورژانس و انجام معاینات اولیه متأسفانه مشخص شد وی براثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی و ارائه تذکرات ایمنی به مدیریت ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha