معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه مبلغ وام دانشجویان این دانشگاه در سال جاری افزایش نداشته است، گفت: دانشجویان تا یکم آبان‌ماه جاری می‌توانند درخواست خود را برای دریافت انواع وام‌ها در سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ثبت کنند.

ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه هرمزگان

سلامت نیوز: معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه مبلغ وام دانشجویان این دانشگاه در سال جاری افزایش نداشته است، گفت: دانشجویان تا یکم آبان‌ماه جاری می‌توانند درخواست خود را برای دریافت انواع وام‌ها در سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ثبت کنند.

دکتر مصطفی محقق در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب از تمدید فرصت ثبت‌نام برای دریافت وام‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان برای دریافت انواع وام‌های دانشجویی (مسکن، تحصیلی، ودیعه مسکن، وام ضروری و غیره) تا اول آبان‌ماه جاری فرصت دارند درخواست خود را در سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه ثبت کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مبلغ وام‌های دانشجویی سال جاری اضافه نشده است، گفت: اعتبار وام تحصیلی اختصاص یافته برای دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال جاری 800، وام مسکن 223، وام ودیعه مسکن 600 و وام ضروری 200 میلیون تومان است که این مبالغ نسبت به سال تحصیلی 94- 95 افزایشی نداشته است.

دکتر محقق با تاکید بر اینکه دانشجویانی که درخواست وام خود را در سامانه ثبت کنند در اولویت دریافت وام قرار می‌گیرند،اظهار داشت: تاکنون 1114 نفر درخواست خود را برای دریافت وام در سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه ثبت کرده‌اند و با توجه به اعتبار اختصاصی این دانشگاه می‌تواند به دو هزار دانشجو وام تحصیلی اعطا کند.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان با تاکید بر اینکه دانشجویان دوره شبانه وام تعلق نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: مبلغ وام تحصیلی در نظر گرفته برای هر دانشجویان دوره روزانه در ماه 75 هزار تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha