چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

درحالی‌که رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر روز دوشنبه با خبرنگاران نشست خبری داشت، دیروز در تصمیم یکباره از سمت خود برکنار شد!

تغییر ناگهانی در هلال ‌احمر

سلامت نیوز: درحالی‌که رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر روز دوشنبه با خبرنگاران نشست خبری داشت، دیروز در تصمیم یکباره از سمت خود برکنار شد!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، ناصر چرخساز كه اوایل سال گذشته با حكم رئیس جمعیت هلال‌احمر، سكان سازمان امداد و نجات را برعهده گرفته بود، دوره مدیریتی كوتاهی داشت و روز گذشته جای خود را به مرتضی سلیمی، قائم‌مقام خود داد.

اگرچه هنوز هیچ گمانه خاصی درباره بركناری رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر زده نشده، اما رئیس جدید این سازمان به خبرگزاری ایلنا گفته: «به این علت كه منزل ایشان در كرج بود و رفت‌وآمد برایشان سخت بود، شاهد این تغییر بودیم». این در حالی است كه چرخساز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، این ادعا را رد كرد و گفت: «اینكه گفته می‌شود بنده به‌دلیل دوری كار از محل سكونت، خود از این منصب كنار رفته و تمایل به تغییر داشته‌ام، صحت ندارد، چرا كه 14سال بوده كه از تهران به كرج و یا برعكس تردد داشته و مشكلی برای كار نداشته‌ام، اكنون نیز محل سكونت من كرج است و پست مدیریتی‌ام نیز در كرج بوده و مشكل خاصی در این زمینه نیست».

رئیس سابق سازمان امداد و نجات افزود:« بنده به‌عنوان یك امدادگر، تابع تصمیم رئیس جمعیت هستم و همچون یك سرباز هر آنچه آنها بگویند انجام خواهم داد و نیازی نیست كه واكنشی به این موضوع داشته باشم». چرخساز همچنین گفت: «دلیل جابه‌جایی من مشكل خاصی نبوده و خلافی صورت نگرفته كه من را بركنار كنند، تنها یك چرخش مدیریتی صورت گرفته كه آن هم از قبل به من اعلام شده بود».

البته رحمتی، سخنگوی هلال‌احمر با بیان اینكه پروسه تغییر از یك‌ماه پیش در حال انجام بوده، اظهار داشت: «چرخساز در جریان تغییرات بوده است و جابه‌جایی مدیران در سازمان‌ها امری بدیهی به شمار می‌رود».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha