تجسس‌های گسترده برای کشف ردپای یک پسر بچه که از صبح سه‌شنبه به طور مرموزی ناپدید شده در حالی ادامه دارد که سرنوشت وی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سلامت نیوز: تجسس‌های گسترده برای کشف ردپای یک پسر بچه که از صبح سه‌شنبه به طور مرموزی ناپدید شده در حالی ادامه دارد که سرنوشت وی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: پسرک ناپدید شده سه ساله، امیر ماهان کاویانپور، نام دارد و اهل شهرستان نور است که از ساعت 11 صبح روز حادثه ناگهان از مقابل محل زندگی‌شان ناپدید شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور در این باره گفت: مادر این کودک دقایقی بعد از اینکه متوجه باز بودن درخانه شد سراسیمه بیرون دوید و اطراف خانه را گشت ولی اثری از فرزندش ندید.خیابانی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت والدین این کودک و همزمان با تجسس‌های پلیسی، امدادگران هلال احمرنیز بلافاصله وارد عمل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور خاطرنشان کرد: در نزدیکی خانه کودک گمشده، رودخانه‌ای قرار دارد که بیشتر اوقات کم آب است ولی به علت بارندگی چند روز گذشته اکنون پرآب است.به همین خاطر امدادگران با گمان اینکه کودک به داخل رودخانه افتاده باشد، تا غروب سه‌شنبه رودخانه واطرافش را جست‌و‌جو کردند و حتی از آنجا به دریا رفتند اما تا روز چهارشنبه هیچ نشانی از او به دست نیامد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: امدادگران کوچه و خیابان‌های اطراف، باغ‌ها و حتی خرابه‌ها را هم گشتند ولی نتیجه‌ای به دست نیامد.با این حال جست‌و‌جوها همچنان برای یافتن این کودک از سوی پلیس وامدادگران ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha