معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پرستاری ایران با توجه به پتانسیل‌های فراوان آن یکی از برترین جایگاه‌ها را در سطح منطقه دارد، گفت: توانمند شدن پرستاران به زبان انگلیسی مد نظر ما قرار دارد.

پرستاران به زبان انگلیسی مسلط می‌شوند/ جایگاه پرستاری ایران در منطقه

سلامت نیوز:معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پرستاری ایران با توجه به پتانسیل‌های فراوان آن یکی از برترین جایگاه‌ها را در سطح منطقه دارد، گفت: توانمند شدن پرستاران به زبان انگلیسی مد نظر ما قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محمد میرزابیگی  با اشاره به اینکه پرستاران باید از لحاظ دانش علمی، استفاده از ابزارها و تکنولوژی و زبان انگلیسی توانمند باشند، گفت: این مساله مورد توجه ما قرار گرفته و زمانی که این شاخص‌ها در بیمارستان‌ها مورد توجه قرار گیرد می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.

میرزابیگی درمورد پیش‌نویس آیین‌نامه جذب و نگهداشت نیروهای انسانی در حوزه پرستاری گفت: با توجه به مشکل کمبود نیروی انسانی ماهر و متخصص پرستاری در مناطق کم برخوردار و محروم و براساس بازدهی‌های میدانی از استان‌های محروم کشور معاونت پرستاری پیشنهاداتی را جهت جذب و نگهداشت این نیروها در استان‌های مربوطه به وزیر بهداشت پیشنهاد کرد که خوشبختانه این پیشنهادات در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت.

معاون پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: پرستاری ایران با توجه به پتانسیل‌های فراوان آن یکی از برترین جایگاه‌ها را در سطح منطقه داشته و سابقه طولانی،‌تعداد زیادی دانشکده‌ها، دانشجو و مقاطع تحصیلی متنوع از جمله مزیت پرستاری در سطح منطقه است و به همین جهت ایران همواره در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی حضور پررنگی داشته است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha