33 مصدوم که 17 نفرشان به بیمارستان انتقال پیدا کردند و 16 نفر سرپایی مداوا شدند. این آمار جنگ یا انفجار و زلزله نیست. این 33 نفر در ورزشگاه الغدیر اهواز مصدوم شده‌اند. بله؛ در ورزشگاه!

خون و خونریزی در ورزشگاه

سلامت نیوز: 33 مصدوم که 17 نفرشان به بیمارستان انتقال پیدا کردند و 16 نفر سرپایی مداوا شدند. این آمار جنگ یا انفجار و زلزله نیست. این 33 نفر در ورزشگاه الغدیر اهواز مصدوم شده‌اند. بله؛ در ورزشگاه!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه وقایع اتفاقیه، سال گذشته بود که پرسپولیس باید برای بازی در مقابل استقلال اهواز به ورزشگاه تختی این شهر می‌رفت. با وجود هشدارهایی که درباره آماده‌نبودن این ورزشگاه برای میزبانی این بازی حساس داده می‌شد اما با اصرار مدیران هیأت فوتبال خوزستان، بازی به نحوی که بود، برگزار شد. در دقایق پایانی و زمانی که پرسپولیس جلو افتاده بود، هواداران میزبان به‌سمت طرفداران پرسپولیس سنگ پرتاب کردند که صحنه‌های تلخ و زشتی رقم خورد و چند هوادار پرسپولیس به‌شدت مجروح شدند. این‌بار اما اتفاق در ورزشگاه الغدیر هم تکرار شد.

بازی تا پیش از پنالتی پرسپولیس آرام و جو سکوها فقط به سود تیم خودی بود که به‌دنبال ازدست‌رفتن پنالتی به‌وسیله ماهینی، شعله این درگیری روشن شد و هواداران دو تیم که به فاصله بسیار نزدیکی از هم بازی را تماشا می‌کردند، با تکه‌های سنگ و صندلی به جان هم افتادند. این درگیری‌ها چندین دقیقه ادامه یافت و چند هوادار پرسپولیس ضربه خوردند و راهی بیمارستان شدند. این اتفاقات درحالی رخ داد که تیم پرسپولیس درحالی‌که مهمان بود به تشخیص ناظر بازی بیش از 10 درصد فضای هواداران را مال خود کرد که این درصد بالا باعث شد جنجال‌ها در نیمه دوم شروع شود. عکس‌ها و فیلم‌هایی که از این درگیری‌ها به‌ویژه در فضای مجازی منتشر شده تکان‌دهنده است!

جالب این است که سال گذشته هیأت فوتبال خوزستان به‌عنوان بهترین هیأت فوتبال استانی انتخاب شد؛ اتفاقی که باعث تعجب خیلی‌ها شد. با این اوصاف، باشگاه پرسپولیس با کنایه به سازمان لیگ برای انتخاب هیأت فوتبال خوزستان به‌عنوان بهترین هیأت قصد دارد از باشگاه استقلال خوزستان و هیأت فوتبال این شهر شکایت کند، چون این درگیری‌ها و سنگ‌پرانی‌ها سابقه قبلی هم دارند. علی دایی بارها در اهواز مورد اصابت بطری و میوه قرار گرفته است. حسین فرکی هم با سنگی که از بین هواداران پرتاب شد، سرش شکست!
لینک کوتاه:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha