هم‌زمان با زاد روز زینب كبری و روز پرستار، حدود 300 واحد مسكونی در قالب دو طرح در شهرهای كرمانشاه و رشت كلنگ زنی می‌شوند.

دكتر ایرانی شاد - مدیر عامل شركت تعاونی پرستاران كشور- در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز ساخت 180 واحد مسكونی ویژه پرستاران ساكن ارومیه خبر داد و گفت: تاكنون كمتر از یك‌هزار واحد مسكونی برای پرستاران كشور ایجاد شده است كه امیدواریم در آینده نزدیك روند تصاعدی داشته باشد.

وی درباره خدمات رفاهی تعاونی ویژه پرستاران، گفت: تاكنون مراحل مقدماتی ساخت باشگاه‌های رفاهی تفریحی و ورزشی در شش مركز استان آغاز شده است و در دو ماه آینده برنامه‌ریزی زیر ساختی آن شروع می‌شود.

مدیرعامل شركت تعاونی پرستاران ایران از ایجاد فضاهای مناسب برای اسكان در اماكن زیارتی و سیاحتی نظیر مشهد مقدس خبر داد و گفت: تلاش شده است پرستاران با شرایط مناسب (به لحاظ قیمت و كیفیت) و حتی به صورت اقساط از بخش‌های گردشگری كشور دیدن كنند.

دكتر ایرانی شاد در بحث‌های زیارتی، تور سوریه را برای پرستاران كشور بسیار فعال برشمرد و گفت: همچنین با عقد قراردادهایی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شركت LG از این پس پرستاران می‌توانند ملزومات مورد نیاز خود را با اقساط طولانی مدت و بدون بهره خریداری كنند.

وی تعاونی پرستاری را یك تعاونی چند منظوره كشوری برشمرد و افزود: این تعاونی‌ها با هدف تامین نیازهای اساسی پرستاران نظیر مسكن، خودرو و لوازم منزل راه‌اندازی شده‌اند.

مدیرعامل شركت تعاونی پرستاران ایران افزود: پرستاران می‌توانند با دریافت معرفی نامه از شركت تعاونی از تسهیلات خرید خودرو استفاده كنند.

دكتر ایرانی شاد در پایان به تشكیل تعاونی تامین نیروی انسانی اشاره كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha