معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشکل آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب در برخی مناطق تهران با تلاش جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، شهرداری و استانداری تهران تقریبا به حداقل رسیده است.

مشکل آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب در تهران به حداقل رسید

سلامت نیوز: معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشکل آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب در برخی مناطق تهران با تلاش جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، شهرداری و استانداری تهران تقریبا به حداقل رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،محسن فرهادی روز شنبه تصریح کرد: چند سال قبل بحث آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب به ویژه در مناطق جنوب و جنوب غرب تهران خیلی رخ می داد و اکنون نمی خواهم بگویم کاملا از بین رفته اما رو به حداقل است.


وی خاطرنشان کرد: در زمینه آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب، خیلی مشکل بحرانی و حادی نداریم.
وی با اذعان به اینکه در برخی شهرها این مشکل وجود دارد، از اسم بردن شهرها خودداری کرد.
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، یادآور شد: شبکه جمع آوری فاضلاب جزو تکالیف وزارت نیرو و شرکت های آب و فاضلاب است اما وزارت بهداشت وظیفه نظارت عالیه را دارد.


فرهادی افزود: آنجاهایی که مشکل فاضلاب وجود دارد یا ممکن است در محصولات کشاورزی از فاضلاب خام استفاده شود، هشدارهای لازم را به وزارت نیرو و شرکت های آب و فاضلاب داده ایم اما در عین حال مشکل بحرانی و خاص در این زمینه نداریم.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha