رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین خبر داد و گفت: در همه محورهای شمالی و اردبیل شاهد بارش باران هستیم.

ترافیک و باران در محورهای شمالی / یک کمربندی تعطیل است

سلامت نیوز: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین خبر داد و گفت: در همه محورهای شمالی و اردبیل شاهد بارش باران هستیم.

به گزارش سلامت نیوز، مهر نوشت:سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج‌-تهران از پل فردیس تا پل کلاک،ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در اکثر محورهای استان گیلان، محور اردبیل - آستارا، مازندران محورهای کناره، نور، رامسر، کندوان و کمربندی نوشهر بارش باران و در ارتفاعات استان اردبیل و ارتفاعات محور چالوس و فیروزکوه محدوده گدوک مه‌گرفتگی و کاهش دید و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ- شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha