قائم مقام معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ قصوری در رسیدگی پزشکی و درمان رضا رستمی، روزنامه نگار حوزه فرهنگی در بیمارستان صورت نگرفته و به علت پیشرفته بودن تومور مغزی خطر مرگ وی قبلا به خانواده او اعلام شده بود.

هیچ قصوری در درمان رضا رستمی، روزنامه نگار صورت نگرفته است

سلامت نیوز: قائم مقام معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ قصوری در رسیدگی پزشکی و درمان رضا رستمی، روزنامه نگار حوزه فرهنگی در بیمارستان صورت نگرفته و به علت پیشرفته بودن تومور مغزی خطر مرگ وی قبلا به خانواده او اعلام شده بود.

به گزارش سلامت نیوز، علی ماهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رضا رستمی دبیر فرهنگی و سینمایی روزنامه جام جم که هفته گذشته در بیمارستان شهدای تجریش جان خود را از دست داد، به تومور پیشرفته هیپوفیز مغزی دچار بود و تیم جراحی این بیمارستان پیشرفته بودن تومور و خطر مرگ احتمالی او را به خانواده وی اطلاع داده بود.
وی گفت: تیم حاذقی به سرپرستی یکی از برجسته ترین جراحان مغز و اعصاب کشور جراحی را انجام دادند اما متاسفانه به علت پیشرفته بودن تومور مغزی مرحوم رضا رستمی بعد از عمل جراحی سه روز در بیمارستان شهدای تجریش بستری بود و فوت کرد.
ماهر افزود: تیم پزشکی و جراحی بیمارستان شهدای تجریش تمام تلاش خود را برای درمان و نجات این خبرنگار انجام داد و اظهارات خانواده و همسر وی مبنی بر قصور تیم پزشکی خیلی غیر منصفانه است به خصوص اینکه تیم جراحی شش بار در روز وی را ویزیت می کردند و زمان ورود به بیمارستان نیز احتمال فوت وی به خانواده او اعلام شده بود.
رضا رستمی، متولد 1355 خبرنگار و دبیر سرویس فرهنگی و سینمایی رسانه های مختلف بود که هفته گذشته در سن 40 سالگی پس از مراجعه با عارضه سردرد به بیمارستان شهدای تجریش و پس از عمل جراحی در این بیمارستان درگذشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha