رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری از مرگ دو مسافر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در یکی از بقعه های متبرکه شهرستان بروجن خبر داد.

مرگ خاموش 2 مسافر در یک بقعه متبرکه

سلامت نیوز: رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری از مرگ دو مسافر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در یکی از بقعه های متبرکه شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، فرامرز شاهین گفت: 2 مرد که برای استراحت مکان زیارتی امامزاده «حمزه علی» را انتخاب کرده بودند به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بر اساس اعلام تکنسین های اورژانس، احتمال مرگ فوتی ها استفاده از کپسول گاز مسافرتی (پیک نیک ) برای گرمایش و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن است.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش دمای هوا طی روزهای اخیر اظهارکرد: با توجه به آغاز فصل سرما به مسافران توصیه می شود از سوزاندن ذغال چوب، استفاده از کپسول گاز پیک نیک در داخل خانه، گاراژ، چادر و اتاقک های سیار برای ایجاد گرما خودداری کنند.

گفتنی است، بقعه متبرکه " امامزاده حمزه علی "در شهرستان بروجن به فاصله 60 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha