عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ازبررسی طرح تقاضای جمعی از نمایندگان از وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی خبرداد و گفت: بیمه روستاییان، عشایر، قالیبافان و عملکرد صندوق های بازنشستگی از محورهای این تحقیق و تفحص است.

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ازبررسی طرح تقاضای جمعی از نمایندگان از وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی خبرداد و گفت: بیمه روستاییان، عشایر، قالیبافان و عملکرد صندوق های بازنشستگی از محورهای این تحقیق و تفحص است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،،رسول خضری  درباره بررسی تقاضای تحقیق وتفحص جمعی از نمایندگان از وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی درکمیسیون متبوع خود، گفت: تقاضای دو تحقیق و تفحص از این وزارتخانه در کمیسیون اجتماعی مطرح شده که یک مورد آن با امضای هفت نفر از نمایندگان به ریاست آقای امیرحسنخانی نماینده فردوس و طبس در دستور است و دیگری با امضای 9 نفر از نمایندگان و ریاست آقای کریمی قدوسی است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تحقیق و تفحص ها بیشتر در حوزه بیمه روستاییان و عشایر و بیمه قالیبافان است، تصریح کرد: از سوی دیگر محورهای دیگر تحقیق و تفحص درباره عملکرد برخی شرکت‌ها و صندوق های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است بنابراین درخصوص موارد مطرح شده باید از سوی مسئولان مربوطه شفاف سازی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح ها از موارد جدی مورد بحث در جلسه روز سه‌شنبه این هفته کمیسیون اجتماعی است، افزود: همچنین تحقیق و تفحص دیگری در خصوص مشکلات موجود در شستا و هدلینگ های دارویی و پتروشیمی مطرح است که طراح این تحقیق و تفحص آقای پورابراهیمی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درحال حاضر عدم نظارت برعملکرد صندوق های بازنشستگی درحوزه گزارش های مالی یکی ازمهم ترین چالش ها ومشکلات موجود است، گفت: همچنین تغییرات مدیران به صورت سلیقه ای و بی توجهی به شایسته سالاری و صلاحیت از دیگر دغدغه ها است؛ بنابراین به گفته نمایندگان وزیر باید درباره این موارد توضیحات لازم را به نمایندگان ارایه دهد./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha