کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز سه شنبه شاهد بارش برف در 4 نقطه کشور خواهیم بود.

آسمان 4 نقطه کشور برفی می شود/ آغاز بارش ها در پایتخت از روز دوشنبه

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز سه شنبه شاهد بارش برف در 4 نقطه کشور خواهیم بود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امیر سرکرده  با بیان اینکه هوا رنگ و بوی پائیزی به خود گرفته است، گفت: هوای سرد در بیشتر مناطق کشور حاکم شده است  به طوری که امروز صبح دما در خیرآباد زنجان به منفی چهار درجه رسید. سراب، آوج، تکاب،قزوین و فریمان نیز دمای منفی  2 درجه را تجربه کردند. 
 
وی ادامه داد: بارش ها امروز در استان گیلان، غرب  استان مازندران، برخی نقاط اردبیل  و ارتفاعات آذربایجان  به صورت پراکنده ادامه دارد. 
 
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی  امروز در ارتفاعات  استان لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و استان کرمان  احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

سرکرده افزود: از فردا با ورود هوای سرد و عبور امواجی که روی شمال کشور است، بارش ها در غرب مازندران، گیلان و اردبیل تشدید می شود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه با گسترش دامنه فعالیت این سامانه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات شمال غرب و غرب کشور رگبار باران و وزش شدید باد را شاهد خواهیم بود. 
 
به گفته وی  در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در مناطقی از استان اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی احتمال بارش برف وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در استان های ساحلی خزر و شمال غرب کشور خبر داد و افزود: دریای خزر در روزهای دوشنبه و سه شنبه متلاطم و مواج خواهد بود.

سرکرده در مورد هوای تهران گفت: تهران امروز صاف تاکمی ابری است اما از اواخر دوشنبه شب و روز سه شنبه در برخی ساعات بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود. حداکثر دمای تهران به 19 درجه بالای صفر می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha