بهزیستی کرمان با صدور بیانیه ای در خصوص ضرب و شتم دانش آموز استثنایی بم در خوابگاه خیریه کودکان معلول و بی سرپرست سپهر بم توضیحاتی ارائه کرد.

جرئیات ضرب و شتم دانش آموز معلول ذهنی در خوابگاه

سلامت نیوز:بهزیستی کرمان با صدور بیانیه ای در خصوص ضرب و شتم دانش آموز استثنایی بم در خوابگاه خیریه کودکان معلول و بی سرپرست سپهر بم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، اداره کل بهزیستی استان کرمان در بیانیه ای به خبر ضرب و شتم دانش آموز استثنایی در خوابگاه خیریه سپهر بم پاسخ داد.

متن این بیانیه بدین شرح است: در پی انتشار خبر ضرب و شتم دانش آموز مقیم در خوابگاه خیریه سپهر بم به دستور و با نظارت مستقیم مدیر کل بهزیستی استان کرمان تیم های کارشناسی و بازرسی استان و کارشناسان اداره حراست به همراهی رئیس بهزیستی بم با حضور در مرکز نگهداری پسران ۱۴ سال به بالا وابسته به خیریه سپهر موضوع را از نزدیک بررسی کردند.

طبق بررسی های کارشناسی شده، شواهد موجود و به استناد گفته های فرزندان پسر مقیم در مرکز بعداز ظهر جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ تعدادی از پسران با یکدیگر درگیر می شوند و علیرغم مداخله مربیان، دانش آموز مورد اشاره در خبر منتشره در این نزاع گروهی توسط سایر فرزندان مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

لازم به ذکر است بررسی همه جانبه این اتفاق همچنان از سوی بهزیستی ادامه دارد و مدرکی مبنی بر قصور مربیان یا مسئولین مرکز یافت نشد.

اما درصورت مشاهده یا اثبات کمترین تقصیر یا تخلف توسط مربیان طبق قانون با متخلفین و مرکز برخورد می شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha