پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در ۵ ماه امسال 521 نفر در تصادفات رانندگی پایتخت جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ دهم درصد کاهش یافته است.

کشته شدن۵۲۱ تهرانی در تصادفات رانندگی/ افزایش آمار مصدومان

سلامت نیوز:پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در ۵ ماه امسال 521 نفر در تصادفات رانندگی پایتخت جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ دهم درصد کاهش یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، پزشکی قانونی استان تهران در گزارشی اعلام کرد:از کل جانباختگان تصادفات رانندگی در 5 ماه نخست امسال 430 نفر مرد و 91 نفر زن بوده اند.

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با 390 مورد بیشترین  فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده های برون شهری با 121مورد،معابر و جاده های روستایی با 8مورد قرار دارند و محل وقوع دو مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

همچنین در 5 ماه نخست امسال 17 هزار و 489 نفر از مصدومین حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که 13هزار 66 نفر از آنها مرد و 4 هزار 423 نفر زن بوده اند.تعداد مصدومین تصادفات در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل11.9 درصد افزایش یافته است.

در مرداد ماه امسال نیز 107 نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند که از این تعداد 92 نفر مرد و 15 نفر زن بودند و گفتنی است 4 هزار و 48  نفر از مصدومین تصادفات، به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha