معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران از افزایش 100 تخت ویژه به تعداد تختهای ویژه بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

دکتر محمود بیگلر گفت: همزمان با آغاز سال 89 که سال همت مضاعف و کار مضاعف نامیده شده است، همه امکانات خود را بسیج کرده‌ایم تا دانشگاه را از جهات مختلف ارتقا بخشیم.

وی بیان داشت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که امسال را سال همت مضاعف و کار مضاعف نامیده اند، تمام توان دانشگاه را به کار خواهیم برد تا بیمارستانها و بخشهای مختلف توسعه یابند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: تلاش مضاعف و افزایش کارآیی در ثمربخشی خدمات لازم به بیماران مراجعه کننده موثر خواهد بود.

بیگلر با اشاره به بازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران از پروژه های نیمه‌کاره در ایام تعطیلات عید گفت: طی جلساتی که در تعطیلات نوروزی برگزار کردیم، تصمیم گرفته شد که همه منابع دانشگاه بسیج شده و پروژه‌های نیمه کاره را به اتمام برسانند.

وی خاطرنشان کرد: طبق جلساتی که داشتیم، همه پروژه‌های نیمه کاره دانشگاه باید در کوتاهترین زمان لازم و تا اردیبهشت به دانشگاه تحویل داده شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، توسعه مراکز در حوزه تجهیزات را از برنامه های مهم این دانشگاه خواند و اظهارداشت: قرار است وزارت بهداشت سه میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار را در اختیار این دانشگاه قرار دهد تا برای تجهیز کردن دانشگاهها صرف شود.

بیگلر خاطرنشان کرد: با این اعتبار 100 تخت به تعداد تختهای ویژه افزوده خواهد شد که نیاز مراکز را برطرف می کند.

وی آسان کردن فرایندها برای بخش صنعت را از دیگر برنامه های سال همت مضاعف و کار مضاعف خواند و تصریح کرد: با آسان کردن فرایندها برای صنعت، ارتباط صنعت و دانشگاه مستحکمتر خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، واگذاری امور به بخش خصوصی و استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی را از دیگر اصولی خواند که در برنامه‌های این دانشگاه گنجانده شده است.

بیگلر گفت: در بخش دارو این عملیات را صددرصد اجرایی کرده‌ایم و در حال حاضر به دنبال ارتقای کیفی آن هستیم که خدمات ارائه شده بتواند رضایتمندی بیماران را در پایان سال 89 داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha