رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: با پیگیری های به عمل آمده مقرر شده است که دو میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر اعتبار وام شهریه به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اختصاص یابد.

دکتر فرهاد جعفری در گفتگو با مهر افزود: با پیگیری های به عمل آمده علاوه بر 720 میلیون تومان اعتباری که ابتدا به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال 88 اختصاص یافته بود مقرر شده است که دو میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیز به این صندوق اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار نهایی وام شهریه سال 88 نسبت به اعتبار مصوب اولیه افزایش داشته است و با توجه به ناچیز بودن مبلغ اختصاص یافته، تنها کمتر از یک درصد متقاضیان را پوشش می داد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت افزود: البته این رقم در صورت تخصیص کامل می تواند بخش عمده ای مشکلات اعتباری وام های تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی را کاهش دهد.

جعفری اظهار داشت: وام شهریه با توجه به پیگیری های صورت گفته از سوی کمیسیون آموزش مجلس، وزیر بهداشت و معاونت ریاست جمهوری، نهایی شده است و بخش عمده ای از نیاز دانشجویان در سال 88، در سال جاری پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: به دانشگاههای علوم پزشکی اعلام شده که فهرستی از دانشجویان متقاضی وام شهریه از جمله دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های شبانه و واحدهای بین المللی را به صندوق رفاه ارسال کنند تا بر اساس اولویت بندی صورت گرفته، وام مذکور به آنها پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha