مرد شیشه‌ای در حالی به دلیل قتل همسر اولش دستگیر شد كه پس از ارتكاب قتل به خانه همسر دومش فرار كرده بود. او در بازجویی‌ها، بدبینی و شك به همسرش را علت كشتن او اعلام كرد.

فرار به خانه همسر دوم پس از قتل همسر اول

سلامت نیوز: مرد شیشه‌ای در حالی به دلیل قتل همسر اولش دستگیر شد كه پس از ارتكاب قتل به خانه همسر دومش فرار كرده بود. او در بازجویی‌ها، بدبینی و شك به همسرش را علت كشتن او اعلام كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، ٢١ مهر امسال پلیس نیشابور از مرگ مشكوك زنی جوان در بیمارستان این شهر باخبر شد. با حضور آنها مشخص شد كه متوفی پس از اصابت چاقو با كمك برادرشوهرش به بیمارستان منتقل شده بود.

او به ماموران گفت: «امروز برادرم با من تماس گرفت و خواست به خانه‌اش سری بزنم. وقتی آنجا رسیدم همسرش را دیدم كه چاقو خورده و خونریزی شدیدی داشت.» با كسب این سرنخ، دستگیری شوهر مقتول آغاز شد و سرانجام او ٩ روز پس از حادثه و در حالی كه در خانه همسر دومش بود دستگیر شد.

او گفت: «من و همسرم از قبل با هم اختلاف داشتیم و من به او شك داشتم. روز حادثه با هم درگیر شدیم و با ضربه‌های چاقو او را زخمی كردم. سپس با برادرم تماس گرفتم و خواستم به خانه‌مان سری بزند. خودم هم به خانه همسر دومم رفتم. آنها نمی‌دانستند من مرتكب قتل شده‌ام. چند روز بعد برگشتم ببینم شرایط چطور است كه دستگیر شدم. »

به گفته پلیس نیشابور، متهم اعتیاد شدیدی به شیشه دارد و ماموران در حال تكمیل بازجویی‌ها از او هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha