یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز جوان کوهنورد در پلیس آگاهی تهران شروع شده است.

سلامت نیوز: تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز جوان کوهنورد در پلیس آگاهی تهران شروع شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری،چند روز پیش زن جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و خبر از ناپدید شدن برادر 25ساله‌اش داد. او گفت: برادرم این اواخر در یك شركت دكوراسیون داخلی استخدام شده و رئیس شركت زن جوانی بود كه با او دوست شده بود اما چند روز پیش از ناپدید‌شدنش با هم دچار اختلاف شدند و برادرم به طرز مرموزی از شركت استعفا كرد و بیرون آمد.

من احتمال می‌دهم كه حادثه‌ای تلخ برای برادرم رخ داده است. درحالی‌كه با دستور قاضی سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای پیدا كردن جوان گمشده شروع شده بود كارآگاهان از طریق یكی از دوستان وی پی بردند كه او آخرین بار به یكی از دوستانش گفته بود كه به كوه می‌رود.

این در حالی است كه پسرجوان عضو گروه كوهنوردی بود كه معمولا به ارتفاعات شمال تهران می‌رفتند. جست و جو همچنان ادامه داشت تا اینكه چند روز پیش گزارش كشف جسد پسری جوان در اختیار قاضی ایلخانی كشیك جنایی تهران قرار گرفت. جسد پای كوه افتاده و مرگ وی مرموز به‌نظر می‌رسید. با دستور قاضی جسد به پزشكی قانونی منتقل و در تحقیقات این حقیقت فاش شد كه قربانی كسی جز جوان گمشده نیست كه گزارش ناپدیدشدنش را خواهر او چند روز پیش اعلام كرده بود. در چنین شرایطی قاضی دستور تعیین علت اصلی مرگ را صادر كرده است تا با انجام تحقیقات معمای مرگ اسرارآمیز این جوان فاش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha