به لبخند پر از شادی و چشمهای درشت و درخشانش نگاه کنید! «فریا» که بتازگی متولد شده، لقب شادترین نوزاد نارس در جهان را به خود اختصاص داده است و تصاویر او به طور فزاینده‌ای در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است.

عکس/تولد کودکی که «شادترین نوزاد نارس جهان» شده است

سلامت نیوز: به لبخند پر از شادی و چشمهای درشت و درخشانش نگاه کنید! «فریا» که بتازگی متولد شده، لقب شادترین نوزاد نارس در جهان را به خود اختصاص داده است و تصاویر او به طور فزاینده‌ای در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامت آنلاین، تصاویر یک کودک نارس که پیش از موعد مقرر به دنیا آمده و تنها ۳ پوند و ۱۴ اونس (حدود ۱/۷ کیلوگرم، تقریبا نیمی از وزن معمول نوزادان دیگر) وزن دارد، به یکی از پربیننده‌ترین عکس‌های کودکان در فضای مجازی بدل شده است.

نوزاد نارس شاد


به گزارش مترو، «فریا» دختربچه کوچکی است که مادرش «لورن وینجه» تصویری از او را با جمله «او از زنده ماندنش خوشحال است» در فیسبوک خود منتشر کرد و این تصویر بسرعت در فضای مجازی پخش شد و تاکنون بیش از ۳۵ هزار بار به اشتراک گذاشته شده است.


بسیاری از والدین نیز برای قوت قلب دادن به والدین فریا، تصاویری از شادی و سلامت کنونی فرزندان خود را که قبل از موعد مقرر متولد شده بودند به اشتراک گذاشته‌اند و با نوشتن جملاتی به این پدر و مادر قوت قلب داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha