چندی پیش مردی عراقی که تاجری ثروتمند است با مراجعه به دادسرای تهران ادعا کرد در دام توطئه کثیفی افتاده و از وی کلاهبرداری میلیاردی شده است.

بازداشت بازیگرایرانی به جرم کلاهبرداری!

سلامت نیوز: چندی پیش مردی عراقی که تاجری ثروتمند است با مراجعه به دادسرای تهران ادعا کرد در دام توطئه کثیفی افتاده و از وی کلاهبرداری میلیاردی شده است.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از روزنامه ایران، چندی پیش مردی عراقی که تاجری ثروتمند است با مراجعه به دادسرای تهران ادعا کرد در دام توطئه کثیفی افتاده و از وی کلاهبرداری میلیاردی شده است.


این مرد گفت: از یک بازیگر و دوستش شکایت دارم آنها من را فریب دادند و با فرستادن دختری سراغم من را در شرایطی قرار دادند تا بتوانند باج گیری کنند و باز با وجود گرفتن کلی پول دست از سرم برنداشته اند و مدام با تهدید به انتشار فیلم و شکایت مرا در تنگنا قرار داده اند و اگر دوست ایرانی ام پیشنهاد نمی داد شکایت کنم معلوم نبود چه بلایی به سرم می امد.

با این ادعاها بازپرس دستور داد تا تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شوند و آنها با شنیدن ادعاهای مرد عرب و به دست آوردن مدارک باجگیری خیلی زود زن و مرد ایرانی و بازیگر سرشناس را به دام انداختند.

این بازیگر در همان ابتدا ادعا کرد هیچ دخالتی در باجگیری دوستش نداشته اما در کافه با مرد عرب آشنا شده است.

از سوی دیگر دختر جوان که ستاره نام دارد وقتی دید رازش فاش شده است گفت:من دوست دختر سعید هستم او از من خواست با مردی عراقی آشنا شوم و او را در شرایط خاصی قرار داده تا بتوانیم کمی از پول هایش را بگیریم من هم پذیرفتم و این کار را کردیم.

سعید نیز در بازجویی ها گفت: وسوسه شدم و برای اجرای نقشه ام از ستاره کمک خواستم و تصور نمی کردم شکایتی صورت گیرد.

بنابه این گزارش،ت حقیقات بیشتر در این زمینه در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha