یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 196187

مدیر روابط عمومی محیط‌ زیست استان گلستان گفت: یک محیط بان گرگانی در درگیری با شکارچیان غیر مجاز در منطقه دیگا، واقع در حوزه استحفاظی شهرستان گرگان زخمی شد.

محیط‌بان گرگانی زخمی شد

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی محیط‌ زیست استان گلستان گفت: یک محیط بان گرگانی در درگیری با شکارچیان غیر مجاز در منطقه دیگا، واقع در حوزه استحفاظی شهرستان گرگان زخمی شد.

به گزارش سلامت نیوز، احمد دباغیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: محیط بانان گرگانی طی انجام ماموریت های گشت زنی خود در منطقه تپه های دیگا، واقع در حاشیه جنگلی شرق روستای توشن گرگان، بلافاصله پس از شنیدن صدای تیراندازی به محل مراجعه می کنند و با دو شکارچی غیر مجاز رو به رو می شوند.

به گفته وی، محیط بانان اسلحه یکی از شکارچیان را ضبط کرده ولی نفر دوم به دلیل نداشتن مجوز، از ارائه سلاح شکاری خود امتناع کرد و با تماس تلفنی چند نفر دیگر را هم به منطقه فراخواند.

مدیر روابط عمومی محیط‌ زیست استان گلستان تصریح کرد: پس از حضور نفرات جدید، شکارچیان با محیط بانان درگیر می شوند و یکی از آن ها با دسته چاقو به پیشانی یکی از  محیط بانان ضربه ای وارد می کند و باعث زخمی شدن وی می شود.

دباغیان افزود: محیط بان زخمی شده به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفت ولی هم چنان از ناحیه چشم دچار تورم شده است. شکارچیان متخلف پس از زخمی شدن محیط بان، از محل فرار کردند اما هویت آن ها شناخته شده است. در حال حاضر پیگیری ها برای دستگیری این افراد ادامه دارد و این افراد پس از دستگیری تحویل دستگاه قضایی می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha