دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

مرد میانسال پس از قتل همسرش سوار بر خودروی پراید خود شد و فرار کرد اما هنگام فرار در تصادف با کامیون جانش را از دست داد.

تصادف مرگبار پس از قتل همسر

سلامت نیوز: مرد میانسال پس از قتل همسرش سوار بر خودروی پراید خود شد و فرار کرد اما هنگام فرار در تصادف با کامیون جانش را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این حادثه عصر شنبه در شهرستان مشگین‌شهر استان اردبیل رخ داد. آن روز ساكنان یكی از كوچه‌های شهرك فرهنگیان صدای دعوا و درگیری زوج میانسالی را از خانه‌شان شنیدند. این زوج مدتی بود كه دچار اختلاف شدید خانوادگی شده و به همین دلیل با هم درگیر شده بودند. لحظاتی بعد، مرد میانسال درحالی‌كه عصبانی و وحشت‌زده بود از خانه خارج شد و سوار بر خودروی پرایدش محل را ترك كرد. او اما پیش از فرار، زمانی كه با همسرش درگیر شده بود با ضربات متعدد چماق او را به قتل رسانده و به همین دلیل پا به فرار گذاشته بود.

با گزارش ماجرا به پلیس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. زن میانسال به طرز فجیعی به قتل رسیده بود و همه شواهد از این حكایت داشت كه عامل جنایت همسر اوست. به این ترتیب دستور بازداشت او صادر شد اما درحالی‌كه تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شده بود مأموران در جریان تصادفی هولناك قرار گرفتند.این تصادف در محور مشگین‌شهر- اهر رخ داده بود. خودروی پرایدی كه با سرعت زیاد در این مسیر در حركت بود به‌دلیل انحراف به چپ با یك كامیون كه از روبه‌رو در حركت بود برخورد كرده و به تلی از آهن تبدیل شده بود.

در این حادثه كامیون نیز واژگون شده و راننده آن مجروح شده بود. وقتی امدادگران و مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند مشخص شد كه راننده پراید در دم جانش را از دست داده است. راننده كامیون نیز كه مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد اما زمانی كه مأموران سرگرم بررسی مشخصات پراید و راننده آن بودند، پی به راز مهمی بردند. مرد راننده همان قاتلی بود كه ساعتی قبل‌تر همسرش را با ضربات چماق به قتل رسانده و متواری شده بود اما هنگام فرار دچار تصادف مرگبار شده بود.

به گفته راننده كامیون كه در این حادثه مجروح شده است، خودروی پراید با سرعت زیادی در جاده در حركت بود و به‌نظر می‌رسید كه راننده در حالت عادی نیست. پس از آن در یك لحظه از مسیر منحرف شد و با كامیون برخورد كرد. كارشناس پلیس راه استان اردبیل نیز علت این سانحه را انحراف به چپ سواری پراید اعلام كرد و جسد قاتل فراری به پزشكی قانونی منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha