سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی واقع در خیابان اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: یک مرد 40 ساله که دچار سوختگی شده بود با کمک آتش‌نشان‌ها از محل حادثه خارج و تحویل اورژانس شد.

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در خیابان اشرفی اصفهانی

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی واقع در خیابان اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: یک مرد 40 ساله که دچار سوختگی شده بود با کمک آتش‌نشان‌ها از محل حادثه خارج و تحویل اورژانس شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران  با بیان اینکه در ساعت 5:33 آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی بالاتر از همت به سامانه 125 اعلام شد، اظهار کرد: در پی آن 2 ایستگاه به همراه بالابر و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور آتش نشان‌ها به محل حادثه مشاهده شد که آتش سوزی در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی 5 طبقه 20 واحده اتفاق افتاده و دود غلیظی از آن خارج می‌شدو در حال سرایت به طبقات بالا بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشان‌ها به خروج ساکنان این ساختمان که 10 تا 12 نفر بودند، کمک کردند، ادامه داد:در واحد 100 متری دچار حریق، یک مرد 40 ساله که دچار سوختگی شده بود با کمک آتش‌نشان‌ها از محل حادثه خارج و تحویل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها با مهار آتش از سرایت حریق به اطراف جلوگیری کردند و با ایمن‌سازی محل، عملیات در ساعت 7:40 به پایان رسید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha