سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 196331

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با رد خبر دریافت حقوق 70 میلیونی یکی از معاونان وزیر بهداشت گفت: به هیچ عنوان در بین مدیران ستاد وزارت بهداشت چنین دریافتی نداریم و هرگز از نهادهای نظارتی درباره ایشان تذکری دریافت نکرده ایم.

تکذیب فیش 70 میلیونی یکی از معاونان وزیر بهداشت

سلامت نیوز:مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با رد خبر دریافت حقوق 70 میلیونی یکی از معاونان وزیر بهداشت گفت: به هیچ عنوان در بین مدیران ستاد وزارت بهداشت چنین دریافتی نداریم و هرگز از نهادهای نظارتی درباره ایشان تذکری دریافت نکرده ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر زارع نژاد در خصوص مباحث مطرح شده در یک خبرگزاری در مورد فیش حقوقی یکی از معاونان وزیر بهداشت ضمن بیان این مطلب گفت: برخی نهادهای نظارتی هم که نقدی بر این مسئله داشتند به هیچ عنوان بحث غیرقانونی بودن این دریافتی‌ها را مطرح نکردند و دیدگاهشان این بود که پرداخت کارانه ها به پزشکان و البته نه مدیران وزارت بهداشت قانونی ولی غیرمتعارف است.

دکتر زارع نژاد در ادامه با اشاره به نقل قول یک خبرگزاری از سخنان دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این زمینه گفت: وی به هیچ عنوان و در هیچ جایی صحبت و اظهار نظری درباره غیرقانونی بودن حقوق و کارانه پزشکان نداشته اند.

مشاور وزیر بهداشت همچنین دریافت حقوق 70 میلیونی یکی از معاونان وزیر بهداشت را به شدت تکذیب کرد و گفت: به هیچ عنوان در بین مدیران ستاد وزارت بهداشت چنین دریافتی نداریم و هرگز از نهادهای نظارتی درباره ایشان تذکری دریافت نکرده ایم.

براساس گزارش وبدا، دکتر زارع نژاد در خصوص کارانه قانونی پزشکان افزود: البته اصلاح این روند در اختیار مجلس است زیرا قانون کارانه از اواسط دهه 70 در حال اجرا است و هیچ ارتباطی به این دولت و وزارت بهداشت ندارد و دولت‌ها و وزارت بهداشت‌های قبلی همین کارانه را پرداخت می کردند ولی ما امروز شاهد این نقدها هستیم درحالیکه حتی برخی وزرای سابق بهداشت نیز که به روند کارانه نقد دارند در زمان وزارت خود نیز کارانه پرداخت می‌کردند.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha