سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 196332

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی شمالی و غربی کشور خبر داد.

برف جاده‌های شمالی و غربی را سفیدپوش کرد

سلامت نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی شمالی و غربی کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، گردنه حیران در استان گیلان ، محور سراب گردنه صائین در استان آذربایجان شرقی، ارتفاعات ولی آباد در جاده چالوس و محدوده دیزین تا کندوان در همین جاده بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در  اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، زنجان، قزوین، گیلان و مازندران و محورهای دماوند و هراز در شرق استان تهران و محورهای بانه، سقز و بیجار در استان کردستان نیز بارش باران گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در محدوده های هزار چم ، پل زنگوله و دهانه جنوبی تونل کندوان در جاده چالوس،  محدوده گدوک در محور فیروزکوه، محورهای بوئین زهرا- ساوه و گردنه کوهین در استان قزوین و محورهای اسالم – خلخال ،مشکین شهر، اردبیل- سراب در استان اردبیل دارای مه گرفتگی همراه با کاهش است.

به گفته رحمانی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha