دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که طی چند روز گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفته، برخورد قاطع قضایی خواهد شد و مجازات حبس در انتظار آن خواهد بود.

مجازات حبس و برخورد قاطع در انتظار ناپدری «ستایش»

سلامت نیوز:دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که طی چند روز گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفته، برخورد قاطع قضایی خواهد شد و مجازات حبس در انتظار آن خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حسین رئیسی‌نژاد در تشریح جزئیات پرونده کودک‌آزاری در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه این پدیده از دیدگاه قانونگذار جرم است، دستگاه قضایی بدون هیچگونه مماشاتی با متهمان بزه کودک آزاری برخورد قاطع خواهد کرد.

وی عنوان کرد: طی گزارش اورژانس اجتماعی مبنی بر کودک‌آزاری در یک خانواده، بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت پیگیری موضوع صادر شد که توسط ماموران انتظامی و اورژانس، کودک به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) شهرستان رفسنجان منتقل شد.

رییسی‌نژاد تصریح کرد: در ابتدای این حادثه مادر طفل به عنوان متهم دستگیر شد، اما پس از انجام تحقیقات مشخص شد که کودک آزاری توسط ناپدری این کودک که اعتیاد به مواد مخدر داشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مادر این کودک نیز 8 ماهه باردار است که مورد ضرب و جرح توسط ناپدری طفل قرار گفته و پس از تکمیل تحقیقات آزاد شده است.

این مقام قضایی بیان کرد: دستورات قضایی لازم جهت دستگیری ناپدری ستایش صادر شده است.

وی گفت: وضعیت عمومی ستایش مطلوب است و پس از سلامتی کامل با دستور مقام قضایی جهت نگهداری به بهزیستی تحویل داده خواهد شد. 



  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha