مشاور وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور گفت: ما در برابر جان انسان‌ها مدیونیم و نباید مردم را به دلیل برخی مسائل اقتصادی از پذیرش در بیمارستان‌ها محروم کنیم.

تدابیر ویژه برای پذیرش بیماران در اورژانس های بیمارستانی

سلامت نیوز:مشاور وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور گفت: ما در برابر جان انسان‌ها مدیونیم و نباید مردم را به دلیل برخی مسائل اقتصادی از پذیرش در بیمارستان‌ها محروم کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان پیرحسین کولیوند مشاور وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور در نشستی که امروز(سه‌شنبه) با حضور رؤسای بیمارستان های نظامی تهران برگزار شد، اظهار داشت: در بحث فوریت های پزشکی همه باید پای کار باشند و در پذیرش و ارائه خدمات فوریتی و درمانی خدمات رسانی کنیم.

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور افزود: ما در برابر جان انسان‌ها مدیونیم و نباید مردم را به دلیل برخی مسائل اقتصادی از پذیرش در بیمارستان‌ها محروم کنیم.

وی گفت: هیچ قانونی به ما اجازه نمی‌دهد که مریض اورژانسی را پذیرش نکنیم و خدمت‌دهی به بیمار و مصدوم اورژانسی را قربانی مسائل اقتصادی کنیم و باید با تمام توان باری که بردوش مردم هست را برداریم و در صورتی که بیمار به علت مسائل اقتصادی  پذیرش نشود و خدمات‌دهی به آن صورت نگیرد، این امری پسندیده نیست .

کولیوند تصریح کرد: در بحث‌های اورژانسی، هیچ کس نمی تواند مانع تراشی کند و بیمار اورژانسی را قبول نکند و برای پیگیری این موضوع در ابتدا لازم است که خود ما مسائل و چالش‌ها را در جلسات پیگیری کنیم و همه باید باهمکاری در تسهیل کردن این موضوع کمک کنیم تا به نتیجه مثبتی برسیم و در صورت عدم حصول نتیجه، موضوع را در عرصه کلان و با مسئولین کشوری پیگیری کنیم.

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اهمیت تجهیز و تقویت بیمارستان های نظامی در کشور افزود : بیمارستان‌های نظامی باید تقویت و به بهترین تجهیزات مجهز شوند و همان‌طور که تقویت تمام مراکز نظامی کشور، تقویت نظام است، تقویت بیمارستان‌های نظامی نیز تقویت نظام ما می باشد،در دنیا نیز بهترین بیمارستان‌ها با بهترین تجهیزات و امکانات بیمارستان های نظامی هستند.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: به‌زودی در تمامی دسپیچ های اورژانس کشور، پزشک قلب مستقر می شود و این امر در جهت ارائه خدمات ویژه به بیماران قلبی به خصوص برای بیماران سکته ای حاد قلبی انجام می‌شود تا بتوان در اسرع وقت خدمات درمانی و فوق تخصصی قلبی را برایشان انجام دهیم.

کولیوند با اشاره به حمایت بی قید و شرط مسئولین بیمارستان‌های نظامی از این امر، افزود: رؤسای بیمارستان‌های نظامی ضمن تأیید این امر باتمام توان اعلام آمادگی کردند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha