سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 196374

در پی انتشار وسیع خبری در فضای مجازی مبنی بر زنده شدن یکی از شهدای فاجعه منا روابط عمومی سازمان حج و زیارت در این رابطه واکنش نشان داد.

واکنش به خبر زنده شدن یکی از شهدای فاجعه منا

سلامت نیوز: در پی انتشار وسیع خبری در فضای مجازی مبنی بر زنده شدن یکی از شهدای فاجعه منا روابط عمومی سازمان حج و زیارت در این رابطه واکنش نشان داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم، دیروز در برخی از کانال های فضای مجازی خبری دست به دست شد مبنی بر زنده بودن یکی از شهدای حادثه منا. حتی روایت چگونگی این اتفاق هم در این خبر منتشر میشد که از قرار معلوم این خانم اهل گنبد بوده است و به مدت 9 ماه در حالت کما در یکی از کشورهای عربی به سر می برده است! اما حجت الاسلام مهدی شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت این شایعه را قویا تکذیب کرد و به جام جم آنلاین گفت: « از ابتدا معلوم بود که چنین خبری کذب محض است و تا به الان هیچ خانواده ای از شهدای منا در این باره نه با سازمان حج و زیارت و نه با بنیاد شهید و نه با هیچ ارگان دیگری تا به این لحظه تماس گرفته است.»

شهسواری انتشار چنین اخباری را مشکوک دانست و گفت: این حرکت ها از سوی جریان هایی هستند که هر چند وقت یکبار شایعه ای را در داخل کشور ایجاد می کنند آنهم به قصد تشویش خاطر مردم به خصوص الان که نزدیک به ایام اربعین هستیم و بسیاری از دوستداران سید الشهدا در تدارک برگزاری پرشکوه این مراسم هستند این گونه تشویش خاطر مردم قطعا با انگیزه های پلیدی شکل می گیرد.

او به هوشیاری مردم ایران اشاره کرد و گفت: هر چند مردم ما آنقدر با ذکاوت و با هوش هستند که فریب چنین شایعاتی را نخورند اما بازهم تاکید می کنیم با توجه به گسترش فضای مجازی مردم فریب چنین شایعاتی را نخورند و تنها از رسانه های رسمی اخبار را پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha