چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

تحقیقات درباره حادثه مرگ مشكوك زن جوانی كه بعد از خرید نان جان باخته، در جریان است.

مرگ مشكوك زن جوان پس از خرید نان

سلامت نیوز: تحقیقات درباره حادثه مرگ مشكوك زن جوانی كه بعد از خرید نان جان باخته، در جریان است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت 14 روز دوشنبه سوم آبان ماه قاضی منافی آذر، بازپرس ویژه قتل تهران با تماس مأموران كلانتری باغ فیض از مرگ مشكوك زن جوانی با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن 24 ساله‌ای به نام شهربانو روبه‌رو شد كه به همریختگی وسایل خانه و آثار درگیری روی گردن قربانی حكایت از مرگ مشكوك وی داشت. اولین تحقیقات نشان داد شهربانو از چند سال پیش همراه شوهرش كیانوش در این خانه زندگی می‌كرد. همچنین مشخص شد این زن و شوهر مدتی است با هم اختلاف دارند تا جایی كه شب قبل همسایه‌ها صدای درگیری آنها را شنیده‌اند.

در حالی كه كیانوش در اولین تحقیقات مدعی بود با همسرش اصلاً درگیر نشده است، خانواده زن فوت شده به مأموران گفتند: مدتی قبل متوجه شدیم شهربانو با شوهرش اختلاف پیدا كرده است، به طوری كه شهربانو گاهی وقت‌ها با ما درد دل می‌كرد و می‌گفت شوهرش او را به شدت كتك می‌زند. مادر شهربانو گفت:شب قبل دخترم به تلفن من پیامك داد و گفت با شوهرش درگیر شده و كیانوش او را كتك زده است تا اینكه امروز به ما خبر دادند دخترم فوت كرده است. در حالی كه به گفته پزشكی قانونی دو ساعت از مرگ زن جوان گذشته بود، قاضی منافی آذر دستور داد تا جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشكی قانونی منتقل شود و از سوی دیگر مأموران كیانوش را برای تحقیقات بیشتر بازداشت كردند. صبح دیروز متهم برای بازجویی به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

وی در ادعایی گفت: هفت سال قبل با همسرم ازدواج كردم. ما زندگی خوبی داشتیم، اما مثل دیگر زن و شوهرها گاهی هم به خاطر اختلافاتی با هم درگیر می‌شدیم. شب قبل من او را كتك نزدم. وی در ادامه گفت: مدتی قبل متوجه شدم كه همسرم  یک بیماری ارثی به نام «‌آنژیو ادم‌» دارد كه خانواده‌اش از من پنهان كرده بودند. روز حادثه من به خاطر امتحانی كه داشتم در خانه ماندم تا درس بخوانم و صبح زود همسرم برای خرید نان از خانه بیرون رفت و ساعتی بعد در حالی كه من صبحانه را آماده كرده بودم، به خانه برگشت. شهربانو وقتی وارد خانه شد، گفت حالم بد است و به اتاقش رفت و خوابید. چند ساعتی گذشت، اما او بیدار نشد تا اینكه به سراغش رفتم و متوجه شدم نفس نمی‌كشد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و وقتی پزشك اورژانس به خانه ما آمد و همسرم را معاینه كرد، گفت شهربانو فوت كرده است. وی در پایان گفت: من همسرم را دوست داشتم و الان هم از فوت او خیلی ناراحت هستم. در پایان متهم به دستور قاضی منافی آذر آزاد شد و قاضی دستور داد وی تا پایان تحقیقات و مشخص شدن علت اصلی مرگ همسرش از تهران خارج نشود.
تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha