مدیرکل اجتماعی و فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حوزه درمان، کمک‌هزینه‌های زیادی در حمایت از بازنشستگان انجام می‌شود که برخی از آنها امسال بیشتر شده است.

جزئیات کمک‌ هزینه‌ درمان بازنشستگان اعلام شد/ افزایش سقف تعهد بیمه

سلامت نیوز: مدیرکل اجتماعی و فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حوزه درمان، کمک‌هزینه‌های زیادی در حمایت از بازنشستگان انجام می‌شود که برخی از آنها امسال بیشتر شده است.

به گزارش سلامت نیوز،عباس رشیدی در گفت‌وگو با فارس گفت: کمک هزینه خرید عینک ویژه بازنشستگان کشوری از 500 هزار ریال به 800 هزار ریال، سمعک از یک میلیون و 500 هزار ریال به 2 میلیون ریال و عصا از 100 هزار ریال به 200 هزار ریال برای بازنشستگان کشوری افزایش یافت.

وی افزود: بازنشستگان کشوری می‌توانند با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir در بخش خدمات ویژه، منوی هزینه‌های بیمه تکمیلی عصا، عینک و سمعک، از جزئیات بیشتر و نحوه ارائه این خدمات اطلاع یابند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تعهد بیمه عمر و بیمه حادثه بازنشستگان نیز در سال جاری از 30 میلیون ریال به 50 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی گفت: از جمله خدماتی که صندوق به بازنشستگان ارائه می‌دهد در حوزه جراحی، اعمال جراحی مهم و فوق‌تخصصی که سقف 15 میلیون تومان دارد و بستری عمومی، 7 میلیون و 500 هزار تومان است.

رشیدی ادامه داد: هزینه‌های خدمات تخصصی و سرپایی مانند ماموگرافی و سونوگرافی سقف 550 هزار تومان و هزینه آزمایشگاه 280 هزار تومان است.

وی گفت: اعمال مجاز سرپایی مانند شکستگی‌ها 300 هزار تومان است و برخی خدمات درمانی که هزینه‌هایشان بیشتر شده مانند آنژیوگرافی‌های عروق قلب و جراحی‌های لگن و مفصل سقف 500 هزار تومان بود که اکنون به 7 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha