چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 196502

کلیدهای رسیدن به موفقیت در کارهامحمدحسین قلی‌زاده کارشناس مشاور و راهنمایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راهکارهای کسب موفقیت، اظهار داشت: هر فردی در زندگی خود برای به دست آوردن موفقیت نیازمند یک هدف از پیش تعیین شده است و اگر بدون تعیین هدف موفقیتی کسب شود احتمال اتفاقی بودن آن بسیار زیاد است.

سلامت نیوز: کلیدهای رسیدن به موفقیت در کارهامحمدحسین قلی‌زاده کارشناس مشاور و راهنمایی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راهکارهای کسب موفقیت، اظهار داشت: هر فردی در زندگی خود برای به دست آوردن موفقیت نیازمند یک هدف از پیش تعیین شده است و اگر بدون تعیین هدف موفقیتی کسب شود احتمال اتفاقی بودن آن بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: فردی که به دنبال موفقیت است باید اهداف خود را معین، روشن و شفاف بیان کند، و مطمئن باشد که هدف‌های وی قابل دستیابی است.

قلی‌زاده دراین‌باره افزود: برای کسب موفقیت باید اهدافی تعیین شود که با توانایی و امکانات فرد تناسب داشته باشد.

این کارشناس مشاوره و راهنمایی درباره راه‌های رسیدن به موفقیت تصریح کرد: ترس یکی از بدترین دشمنان موفقیت است. ترس مانند بندی است که به دستان فرد بسته شده است، افراد باید برای رسیدن به موفقیت ابتدا با ترس‌های خود روبرو شوند.

قلی‌زاده بیان کرد: آنچه مانع دست‌یابی بسیاری از افراد به موفقیت می‌شود، نداشتن انرژی لازم برای به سرانجام رساندن آن کار است، در حقیقت تنبلی و رخوت راه را برای رسیدن به گام‌های بعدی خواهد بست.

این کارشناس مشاوره و راهنمایی افزود: داشتن پشتکار، مسئولیت‌پذیری و خوش‌بینی از اصولی هستند که هر فردی را به سوی موفقیت سوق می‌دهند.

وی با اشاره به یک اصل مهم در کسب موفقیت گفت: موبایل شما، رسانه های مجازی یا دوستانتان هر کدام از این‌ها می‌توانند دزدان زمان شما باشند و شما را از انجام اهداف خود دور کنند، پس باید تصمیم بگیرید که وقت خود را هدر نداده و بر اساس زمان بندی حرکت کنید.

قلی زاده با بیان اینکه هر فرد باید بداند که شکست هم جزئی از مسیر موفقیت است، تاکید کرد: اگر شخص در هر مرحله‌ای شکست خورد نباید ناامید شود و هرگاه شکست خوردید به جای ناامیدی به دنبال علل شکست بوده و از چرایی منفی به چرایی مثبت حرکت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha