چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 196507

پلیس در جست‌وجوی دو دختربچه‌ای است که در بندر انزلی ناپدید شدند و هنوز از آنها خبری نیست.

سلامت نیوز: پلیس در جست‌وجوی دو دختربچه‌ای است که در بندر انزلی ناپدید شدند و هنوز از آنها خبری نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، مائده کبرایی حدود ۲۶ ماه پیش در چهارم خرداد ۹۳ در حالی که از مدرسه‌اش تعطیل شده بود، در راه برگشت به خانه ناگهان در میانه راه ناپدید شد و تاکنون خبری از این کودک گمشده در دست نیست. پس از گذشت ۱۴ ماه از این اتفاق، دنیا عالمی، کودک سه‌سال‌وهفت‌ماهه دیگری نیز به سرنوشت کودک هفت‌ساله دچار شد.


از گم‌شدن دنیا یك‌سال می‌گذرد اما هنوز هیچ خبری از او به گوش نرسیده و هیچ ردی از این دو دختربچه کشف نشده است. تاکنون شایعات و حرف‌وحدیث‌هایی درباره این دو دختر گمشده در شهر پیچیده اما هیچ‌کدام از آنها هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته است. اهالی بندرانزلی هر روز داستان را به سبک جدیدی دوره می‌کنند؛ داستان‌هایی که بی‌گمان سرنوشت نامعلوم این دو دختربچه را به هم گره‌ می‌زند اما هنوز مشخص نیست داستان دو کودک گمشده به هم مربوط می‌شود یا خیر؟ اکنون ۸۷۱ روز از گم‌شدن مائده، اولین کودک گمشده انزلی، می‌گذرد و هر دو خانواده هنوز هم چشم‌انتظار ردونشانی از دختران خود هستند تا سرنوشت آنها را مشخص کند.


بهزاد کبرایی، پدر مائده، گفت: هنوز هیچ خبری از دخترم نیست. همه امیدمان به خداست و کاری از دستمان برنمی‌آید. مأموران همکاری می‌کنند، تحقیقات و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد، اما تاکنون هیچ سرنخی از دنیا و مائده یافت نشده است. شهریورماه سال گذشته بود که رحمان عالمی، پدر دنیا، به رسانه‌ها گفت: پلیس هنوز هیچ سرنخ موثقی که از سرنوشت دخترش حکایت داشته باشد، به دست نیاورده است؛ با این حال، به او اعلام شده پرونده دخترش نه با عنوان ربوده‌شدن، بلکه با عنوان مفقودی در اداره آگاهی این شهرستان در حال رسیدگی است. اکنون پس از گذشت یک سال از گم‌شدن دنیا، پدر او درباره پرونده دخترش می‌گوید: ما یک سال است که دخترمان را گم کرده‌ایم اما هنوز او را پیدا نکرده‌اند. بارها به مراجع قانونی و نیروی انتظامی مراجعه کرده‌ایم و به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. ما چشم‌انتظاریم آنها دنیا را پیدا کنند . پدر دنیا می‌گوید: برایمان عجیب است که سرنخی از دنیا و مائده نیست. دو بچه در انزلی گم شده‌اند و ماه‌ها می‌گذرد اما متأسفانه نتوانستند آنها را پیدا کنند.


زهرا میرزایی، مادر دنیا، نیز در این زمینه می‌گوید: همیشه به آگاهی مراجعه می‌کنیم و آنها می‌گویند «پیگیری می‌کنیم» و پس از گذشت یک سال همواره این حرف را تکرار می‌کنند.


بنا بر این گزارش، تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد اما هنوز سرنخ مهمی کشف نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha